|
Організація роботи ЗОШ І-ІІІ с. №6 щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі за 2018-2019 н.р.
Організація роботи ЗОШ І-ІІІ с. №6 щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі за 2018-2019 н.р. 1. Інформація про виявлені факти домашнього насилля -------- 2. Інформація про виявлені факти булінгу в закладі: а) кількість дітей-жертв насилля: 1 - алгоритм роботи з дітьми-жертвами насилля: 1) бесіда; 2) діагностування; 3) консультування; 4) корекційно-розвивальна робота б) кількість дітей-булерів: 1 - алгоритм роботи з дітьми-булерами: 1) бесіда; 2) діагностування; 3) консультування; 4) корекційно-розвивальна робота в) алгоритм роботи з педагогами щодо попередження булінгу в освітньому середовищі: 1) бесіди; 2) соціально-психологічні тренінги, семінари-практикуми; 3) консультації (за потреби); 4) надання порад та рекомендацій г) алгоритм роботи з батьками щодо попередження булінгу в освітньому середовищі: 1) батьківські всеобучі; 2) ознайомлення із законом про протидію булінгу на батьківських зборах; 3) індивідуальні бесіди, консультації (за потреби); 4) відвідування сімей вдома (за потреби); 5) надання рекомендацій та порад (за потреби); 6) супровід сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах. д) алгоритм роботи зіздобувачами освіти щодо попередження булінгу в освітньому середовищі: 1) висвітлення питання на виховних годинах; 2) індивідуальні та групові бесіди, консультування; 3) психологічна просвіта; 4) запрошення представників відповідних служб для проведення розʼяснювальних бесід; 5) діагностування (за потреби); 6) корекційно-розвивальна робота (за потреби) 3. Інформація про консультативну діяльність фахівців психологічної служби щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі:
4. Інформація про проведені просвітницько-профілактичні заходи щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі. 1) Практичний психолог - Години спілкування: “Як відстояти власну позицію” “Як навчитися говорити “Ні!” (формування переконання про персональну відповідальність кожного за свої рішення та вчинки) “Агресія та гнів” (як діяти в конфліктній ситуації) “Як навчитися діяти в команді” “Культура взаємин у колективі” (практичне заняття) - Виступ на батьківських зборах “Порушення поведінки як наслідок неправильного виховання” - Участь у методобʼєднання класних керівників “Формування позитивного мікроклімату в класному колективі” (практикум (соц. пед., пр. психолог) 2) Соціальний педагог - Консультування батьків: “Як допомогти дитині подолати негативні емоції”, “Виховання і покарання” - Консультування педагогів: “Причини виникнення та шляхи розвʼязання конфліктів у шкільному середовищі” - Години спілкування: “Як стати впевненим у собі”, “Як правильно відстоювати свою точку зору”, “Як навчитися легше сприймати критику” - Корекційно-розвивальні заняття: “Попередження та корекція агресивності в підлітковому віці” “Корекція самооцінки та тривожності” - Соціально-психологічний тренінг для педагогів “Подолання конфліктності” - Тренінгове заняття для класних керівників “Робота з дітьми соціально незахищених категорій” - Виступ на педраді — ознайомлення із законом про протидію булінгу |