Організація роботи ЗОШ І-ІІІ с. №6 щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі за 2018-2019 н.р.

Організація роботи ЗОШ І-ІІІ с. №6 щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі за 2018-2019 н.р.

1. Інформація про виявлені факти домашнього насилля --------

2. Інформація про виявлені факти булінгу в закладі:

а) кількість дітей-жертв насилля: 1

- алгоритм роботи з дітьми-жертвами насилля:

1) бесіда;

2) діагностування;

3) консультування;

4) корекційно-розвивальна робота

б) кількість дітей-булерів: 1

- алгоритм роботи з дітьми-булерами:

1) бесіда;

2) діагностування;

3) консультування;

4) корекційно-розвивальна робота

в) алгоритм роботи з педагогами щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

1) бесіди;

2) соціально-психологічні тренінги, семінари-практикуми;

3) консультації (за потреби);

4) надання порад та рекомендацій

г) алгоритм роботи з батьками щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

1) батьківські всеобучі;

2) ознайомлення із законом про протидію булінгу на батьківських зборах;

3) індивідуальні бесіди, консультації (за потреби);

4) відвідування сімей вдома (за потреби);

5) надання рекомендацій та порад (за потреби);

6) супровід сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах.

д) алгоритм роботи зіздобувачами освіти щодо попередження булінгу в освітньому середовищі:

1) висвітлення питання на виховних годинах;

2) індивідуальні та групові бесіди, консультування;

3) психологічна просвіта;

4) запрошення представників відповідних служб для проведення розʼяснювальних бесід;

5) діагностування (за потреби);

6) корекційно-розвивальна робота (за потреби)

3. Інформація про консультативну діяльність фахівців психологічної служби щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі:

з/п

Вид роботи

Здобувачі освіти

(к-сть осіб/груп)

Педагоги

(к-сть осіб/груп)

Батьки

(к-сть осіб/груп)

1.

консультування

індивідуальне

6

-

5

групове

34/3

54/2

-

4. Інформація про проведені просвітницько-профілактичні заходи щодо попередження домашнього насильства в сімʼї та булінгу в освітньому середовищі.

1) Практичний психолог

- Години спілкування:

Як відстояти власну позицію”

Як навчитися говорити “Ні!” (формування переконання про персональну відповідальність кожного за свої рішення та вчинки)

Агресія та гнів” (як діяти в конфліктній ситуації)

Як навчитися діяти в команді”

Культура взаємин у колективі” (практичне заняття)

- Виступ на батьківських зборах “Порушення поведінки як наслідок неправильного виховання”

- Участь у методобʼєднання класних керівників “Формування позитивного мікроклімату в класному колективі” (практикум (соц. пед., пр. психолог)

2) Соціальний педагог

- Консультування батьків: “Як допомогти дитині подолати негативні емоції”, “Виховання і покарання”

- Консультування педагогів: “Причини виникнення та шляхи розвʼязання конфліктів у шкільному середовищі”

- Години спілкування: “Як стати впевненим у собі”, “Як правильно відстоювати свою точку зору”, “Як навчитися легше сприймати критику”

- Корекційно-розвивальні заняття:

Попередження та корекція агресивності в підлітковому віці”

Корекція самооцінки та тривожності”

- Соціально-психологічний тренінг для педагогів “Подолання конфліктності”

- Тренінгове заняття для класних керівників “Робота з дітьми соціально незахищених категорій”

- Виступ на педраді — ознайомлення із законом про протидію булінгу